Friday, May 16, 2008

Mass-ive chaos...

Mass-uri primite azi de la unul dintre copiii care ma au in lista de mess prin Pui de C********:

1. "INVATATI DAR 10 NU LUATI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAL MAI DEPARTE SA AI NOROC MAINE LA TEZA , SCUZE LAM PRIMIT SI EU"

2. "
D-zeu sa ne ajute la teza ... cel care nu da acest msj mai departe va lua o nota foarte da foarte mik la teza .. srry l-am primit ji yo.."

Remarca 1: hai frateeeee...

Remarca 2: de mult nu m-am mai confruntat cu chain mails insotite de texte gen "bai, eu nu cred in astea, dar mi s-au parut dragute pozele" sau "sunt niste prostii, dar trec printr-o perioada grea...". Daca va treziti scriind "scuze de mass" intr-un mass... solutia e simpla: don't f-ing do it! :)

Remarca 3: a naibii limba romana...

3 comments:

runbaby said...

"srry l-am primit ji yo..."

we are doomed for-fucking-ever :))!

Sandra G said...

eh, nu chiar ffever, dar e cam naspa treaba... sa vezi cum sunt scrise mailurile in care cer ajutor la compuneri... iupiiii :)

runbaby said...

e drept, mai e un dram de speranta in cazul astuia, ca a pus cratima corect :P