Monday, May 05, 2008

Natura

Am lucrat zilele astea, dar in alt mediu. Am fost la mosia de la Domnesti, am stat cu laptopul pe terasa, am facut exercitii de ochi, am mancat 3 mese si 2 gustari pe zi, am dormit intre 11 si 8... sanatate curata! Treaba a mers excelent si m-am surprins ca nu am avut niciun fel de gand parazit. Desi am fost cu o colega cu care riscul de discutii "adiacente" era mare, nu ne-a trecut prin minte nicio rautate la adresa "sistemului", nicio barfa, nicio nemultumire... doar ce aveam de facut si, la cafea sau masa, discutii despre viata, despre noi, despre vise...

Am realizat de ce am dificultati in a imi impartasi ideile cu anumiti oameni... pentru ca imi ofera doar doua variante de raspuns la orice idee: nu se poate, e o idee proasta, sau super! hai sa o facem. Dudes, what happened to dreaming? Hai sa ne jucam un pic cu ideile, si vedem noi dupa ce facem si ce nu...

Ma rog... am inteles zilele astea cu totul ce stiam de mult: omul are nevoie de contact cu natura. Ma uitam la socul din fata terasei, pe jumatate inflorit, cu cele 3 sau 4 trunchiuri, cu miile de frunze, ramuri si floricele si ma gandeam cum e el infipt in pamant, cum stie el sa-si extraga ce are nevoie pentru a fi sanatos si frumos, cat de genial arata florile alea (cat de buna e socata!) si cum ofera el casa sau loc de joaca la zeci de pasari... In fata acelui soc ma simt mica, penibila ca ma plang de prostii si in admiratie totala.

In concluzie, vreau sa-mi umplu casa si biroul de plante, sa am la ce nervuri de frunze si textura a pamantului sa ma uit cand imi mai vin piticii urbani sau profesionali.

Foarte tari zilele astea, ma bucur ca n-am fost la mare :)

1 comment:

elfuldelamare said...

neata domnisoara. sa va traiasca variantele binare de raspuns si visatul ideilor cu I.
f bine cu marea ca fuse agitata si putin placuta ochiului de turist.