Friday, June 13, 2008

Pont pentru ochelaristi...

... dar mai ales pentru ochelariste :P

Spre marea mea tristete, am reusit sa-mi distrug ramele old school rosii care mi-au fost unul dintre trade mark-uri multa vreme. Am reusit sa gasesc totusi niste rame dragute, cu multe culori in ele (albastru, galben, argintiu...).

Maxima veche era ca ochelarii sunt cool pentru ca-ti ascund cearcanele, drept urmare foarte practici in zilele cand esti atat de obosita dimineata incat nici sa te dai cu anticearcan nu esti in stare :)

Azi am descoperit ca ochelarii cu rame deschise la culoare se abat de la regula, atunci cand un coleg m-a intrebat daca am lentile din alea "umbrite", pentru calculator. I-am zis mirata ca nu, pentru a-mi da seama cand am ajuns la oglinda ca 'umbra' era cat se poate de naturala, dupa mai multe zile de dormit 6 ore pe noapte...

Banuiesc ca sunt mai multe variabile, cum ar fi nuanta tenului, freza si mai stiu eu ce, n-am vrut decat sa impartasesc un pont inainte de a merge sa-mi reinnoiesc stocul de anticearcan :D


photo de aici.

4 comments:

Christ Saddler said...

eu am trecut pe lentile. cand vad ca am cearcane dorm ami mult si ii zic sefului ca am avut cosmaruri si am adormit dimineata deci nu am putut auzi ceasul :D

Sandra G said...

hahaha! o abordare super sanatoasa! bravo! o sa tin minte textul :)

Sahara Penguin said...

Io am si lentile si ochelari. Le alternez. Rame negre. Negru ascunde cel mai bine cearcanele.

Si mai bag si eu cate o "insomnie" din asta, ca sa pot sa dorm pana la un 11-12 from time to time :P

Sandra G said...

si eu alternez lentile si ochelari :) am avut rame negre, erau intr-adevar cele mai eficiente :) dar in ultimul an am fost mult prea in filmul cu culori pentru ele :D