Saturday, July 26, 2008

Ce faceti cu o arsura minora

Pai, in primul rand, nu va suiti niciodata pe o motocicleta in pantaloni scurti, fara sa fiti atenti unde este pozitionata teava de esapament sau alte parti metalice :D

Daca totusi ati incercat una ca asta, sau orice alta metoda de a produce o arsura minora, uite ce a functionat la mine (dupa consultare cu dr. google si o farmacista):

- tineti locul ars sub jet usor de apa rece, sau in apa rece, sau cu o compresa cu apa rece (nu puneti gheata sau creme sau stiu eu ce)
- mergeti la farmacie si cumparati-va Oximed, un spray care contine mai multe chestii printre care una galbena, deci aveti grija sa nu va patati hainele, si un spray mic de apa termala de la Avene (in total vreo 40 si ceva de lei)
- va dati cu spray-ul ala de vreo 2 ori pe zi (dimineata si seara, dupa dus) si in restul zilei, dati din cand in cand cu apa termala
- cica e de preferat sa nu puneti plasturi sau alte pansamente, dar daca locul sau perioada anul o cere, legati pansamentul mai largut, sa aiba arsura loc sa respire si sa nu vi se lipeasca pielea de pansament (la faza asta mai cereti detalii la farmacie)
- aveti rabdare sa treaca, fara sa trageti de pielite sau coji

Daca faceti astea, respectiv daca ajungeti cu apa rece pe arsura la scurt timp dupa ce s-a produs, o sa scapati de basici si semne. Daca totusi acestea apar, nu le spargeti, ca ramane semn si exista risc de infectie.

Va tin la curent :P

5 comments:

iancu said...

Bucuriile cer sacrificii, nu? :D
Vindecare rapida ;)

Sandra G said...

nici macar n-a fost cine stie ce bucurie, ca n-am mers pe ea, a fost doar curiozitate sa vad cum se sta :))

iancu said...

Hai mai, macar un pic tot trebuia sa te plimbi, macar sa merite sacrificiul uman :))

Sandra G said...

eh, am fugit sa aflu totul despre arsuri minore si sa-mi bag piciorul in apa rece :))

Zaza said...

Eu tot n-am priceput ce legătură au pantalonii scurţi şi ţeava de eşapament. All in all, ţi-e mai bine, da?