Wednesday, July 02, 2008

Gata, am cumnata!

Va povesteam ca fratele meu se insoara si m-a rugat sa-i scriu eu invitatia de nunta... Zis si facut! Intre timp, pe 14 iunie s-a intamplat fericitul eveniment si acum pot sa povestesc un pic, caci am primit si suportul vizual :)

Asadar... Nunta la Palatul Stirbey... Ceremonia s-a tinut la Capela Stirbey, in aer liber. Fericitul cuplu a sosit cu caleasca alba, frumosi ca doua floricele. A se nota rochia nashei, care a aratat ca cea mai frumoasa panselutza :)


Am fost domnisoara de onoare si in dulcele stil clasic, trebuia sa ma uit eu in cealalta directie... Desigur, eram si singura fara tocuri si fara machiaj profi, de unde si cearcanele :D


A fost genial ca a fost afara, ca s-au auzit pasarelele, ca a fost o atmosfera foarte lejera, spre deosebire de ceremonii in biserici ortodoxe dark...



Dupa care tzushti in sala unde a inceput party-ul, cu un vals pentru care frate-miu merita toata stima si respectul. Sa ne intelegem, el nu are nicio treaba cu dansatul, ea danseaza profi salse si alte nebunii, asa ca aplauze va rog! :)


Tata a fost cel mai dulce... La o petrecere de cel putin 10 ore, el cred ca a stat jos maxim 30 de minute, cat sa apuce si el sa manance ceva. A dansat cu toata lumea, pe ring, pe scaune, pe mese... Rock! :)


Alte evenimente notabile... Artificii cu muzica, spectaculos.


Un cuplu despre care stiu foarte putine, cu care n-am interactionat de loc, dar de care m-am indragostit. Daca ii stiti, dati-le link va rog, sa vada ca au fani :)


Se suie niste baieti cu tobitze, trompete, fluiere pe scena, incep sa cante, si dintr-o data apare... Loredana! Incredibila fata asta, sunt fan, vreau albumele. A facut un show spectaculos, formatia e ge-ni-a-la, m-a tinut in picioare 2 ore cu respiratia taiata.


Nu in ultimul rand... Tortul! Un spectacol in sine! Traiasca domnul maestru cofetar de la Chocolat, am avut artificii pe papilele gustative... Crema de vanilie, cu zahar caramelizat si capsuni si zmeura si... imposibil de redat in scris :)


Am plecat pe la 4 dimineata... A fost clar cea mai tare nunta la care am fost ever, nu ma asteptam sa fie atat de frumos si sa ma simt atat de bine atat de mult :)


Bravo Fratello si Raluca! Casa de piatra si sa o tineti tot asa!

15 comments:

silvia g said...

cel mai tare ma bucur ca nu au avut culoarea de nunta visiniu.

transmite de bine lui frati-tu si lui tataaaaaaa!

pup si te iubeeeesc

Sandra G said...

nuuuu, veeeeeerde :)

transmit! tata intreaba ce parere au dusseldorfenii despre tzevi tubulare :))

Alina & Stefan said...

The eagle has landed... :) Am ajuns in cele din urma in posesia linkului. Suntem cei 2 cu care nu ai interactionat, dar iti multumim pt cuvintele dragutze si poza postata pe blog. ;)

gica said...

bravo, bravo!
cine e domnul respectabil din dreapta de la ultima poza?

Sandra G said...

@ alina & stefan: hihihi, ce dragut, mersi de comment si keep spreadin' the good vibes! poate ne-om intersecta la vreun alt event si reusim sa si interactionam :)

@ gika: ce, nu-l recunosti daca nu e imbracat in galben? :))

Alina & Stefan said...

Normal ca o sa interactionam... doar ne-ai facut vedete.. :-p, si acum stim si cine esti... cred ca ne intrau silicoanele altora in ochi si nu am putut sa ne vedem prea bine noi astia "fara machiaj profesional"..:)...

Noi vom avea un asemenea fericit eveniment f curand (vb. cu Andrei), la care el va participa, vb poate veniti impreuna... va fi fun.. fara implanturi, promit!! ;)

Sandra G said...

Ce draguuuuuut! Casa de piatraaaa! :) Multumesc frumos de invitatie! O sa vb cu Andrei si va tin la curent :)

madeinbukarest said...

Felicitari! Chiar ca e cea mai tare nunta pe care am vazut-o vreodata chiar daca numai din (cateva) poze ... Absolut superb - de la caleasca pana la artificii. Asta da nunta :)!

runbaby said...

doamna, tare frumos si subscriu si eu la intrebarea cine e domnul la camasa din ultima fotografie :P?

Sandra G said...

@ madeinbukarest: multumeeeeesc :) nici mie nu mi-a venit sa cred ca se poate asa ceva in RO, ma bucur ca tocmai fratiorul meu si Raluca au fost cei care au dovedit ca se poate :)

@ runbaby: multumesc, multumesc :) hai ma doamna ma! chiar nimeni nu-l recunoaste pe madalin daca nu e imbracat in galben si e barbierit???!!! :))

runbaby said...

hai, fata, nu te face ca nu intelegi, ca toti il recunoastem, dar e prea neverosimila postura :))

ChriSmilla said...

foarte frumos - tortul m-a lasat fara grai! casa de piatra fratelui tau si numai bine! :)

Sandra G said...

@ runbaby: sunt obosita doamna, promit ca dorm si imi recuperez si simtul umorului :D

@ chrismilla: multumiiiiiim! :)

Alia said...

superba si rochia!

Sandra G said...

mersiiii :)