Wednesday, July 30, 2008

Up-date de vara

Vaaaai cat de frumoasa e viataaaaa! M-am surprins mirandu-ma de cat de bine imi e si ca mi-e foarte bine legat de vreo 2 saptamani... Mi-am amintit de perioada de bliss de asta iarna si mi-am dat seama brusc ca nu a fost o perioada, asa cum nici asta nu e o "perioada". Asa e viata dom'le! Cand o traiesti si o respecti avand grija de tine din cat mai multe puncte de vedere, viata e frumoasa de n-ai aer! :)

Pe scurt... dupa 2 luni de pauza, m-am pus pe scris pui-de-stiti-voi-ce (sa nu-mi dau iar traficul peste cap cu cuvinte cheie care n-au nicio legatura cu ce-i aici :D). Up-date-uri cat pot de des pe Multumeste.net (apropo, mai ziceti! hai cu povestile! nu pot sa cred ca nu i-ati cules nimanui vreodata banii cazuti din buzunar sau scapati la casa!) care e in curs de upgradare: are cont pe facebook si pe twitter asa ca hai cu add-urile!

Mai punem la cale o petrecere foarte draguta pe 7 august (de maine intr-o saptamana), sper sa pot sa arat flyer-ul cu mandrie maine...

Intre intalnit cu oameni, articole pentru ON si toate cele de mai sus, nu pot sa zic decat un singur lucru: Yaaaay! :)

2 comments:

Junkymouse said...

http://www.youtube.com/watch?v=omFdpnSu57U baga asta pe repeat, like for life :)!

Sandra G said...

Hehehe... eu sunt mai degraba in filmul asta: http://zana-zorilor.blogspot.com :)