Saturday, August 09, 2008

Copacei


Tocmai am adoptat un copacel de la www.viitorplus.ro.

Mi-a placut de ei pentru ca s-au gandit la confortul meu si mi-au dat posibilitatea de a adopta copacelul prin SMS. Daca va place sa respirati aer curat, sa calcati pe pamant curat, sa stati la umbra si racoare, adoptati si voi: pentru un copac, trimiteti 5 SMS-uri (2 eur/ sms) la 848, din orice retea.

Imi pare rau ca nu sunt in Bucuresti pe 16, 17, 18 august sa le duc hartie de reciclat in Herastrau... Dar o sa repete figura, tot in Herastrau si intre 27 si 30 august, cand voi fi aici.

Si pentru ca ei s-au gandit la confortul meu si nu m-au ridicat de pe canapea cu campania asta, o sa ma ridic singura in octombrie-noiembrie cand se apuca de plantat. Va tin la curent :)

2 comments:

Anonymous said...

adoptat 2 copaci
Merci de idee.

I love it... o sa mai adopt... ca doar o fac pe abonamentul de la firma.... sa sufere coorporatishtii dreaqu

Sandra G said...

hahaha, foarte tare! sa-ti traiasca!

greeeeen the system! :))