Saturday, August 09, 2008

Surprise Party @ Baraka - Cum a fost

In general... Genial party! Foarte multa lume, foarte misto lume, din filme diferite, toti zambitori si pusi pe good vibes :)

Partea de fapte bune... Lore de la Parada ne-a adus nasuri rosii, Denisa ne-a facut niste masaje fantastice la cap, zanutzele mele au facut inimioare cu citate dragute pe care le-am impartit la lume, Raluca mi-a dat o bratara, s-au gasit si returnat o geanta si doua portofele, s-au luat si teme de fapte bune pentru acasa, s-au pus post-it-uri cu idei de fapte bune pe panou, s-a pictat frumos pe un cearceaf, s-a adoptat o pisicuta de pe Get-a-pet... si scuze daca am uitat ceva. Ah, faptele bune legate de organizare au nevoie de un post separat :) S-or mai fi intamplat si chestii de care eu nu stiu, contez pe voi sa ne povestiti si altele.

Mi-au zis unii si altii ca trebuia sa facem mai multe ca sa interactioneze lumea, sa-i 'motivam' sa faca chestii... Poate ca da, daca ne-am fi propus sa facem o lansare si promovare de blog in toata regula.
Dar noi am vrut sa facem un party, unde lumea sa se simta bine, sa ia un prim contact cu ce inseamna multumeste.net si, mai ales, sa cream cadrul in care sa se produca un mare balon de good vibes care sa se lanseze catre... unde-o fi! Noua ni s-a parut ca ne-a iesit, asteptam si comentariile voastre :)

Partea de party... L'Orchestre de Roche au fost intr-o maaaare forma! Eu nu pot sa stau jos sau sa port o conversatie cand canta baietii astia. Ma misc non-stop, creierul stang se stinge, iar dreptul zboara peste pajisti, mari si paduri colorate. Tomasan - exceptional, ca intotdeauna :) DJ LP - o surpriza foarte placuta, il mai poftim pe la Bucuresti. Am inchis terasa pe la 3am.

Dupa party... Stam cuminti si asteptam poze, impresii, comentarii si feedback... Care ati fost acolo? Ce v-a placut? Ce puteam face mai bine? Mai facem party-uri din astea? :)

2 comments:

iancu said...

Multzu pt geanta again si mai ales celui/celei care a lasat-o la bar :)

Si dap, clar mai tre' facute partyuri din astea :D

Ioana said...

Nu s-a adoptat nici o piscuta de pe freepets, dar multumim de promovare.