Saturday, August 09, 2008

Surprise Party @ Baraka - Multumiri

Surprise Party nu se intampla fara o gasca intreaga de oameni care ne-au ajutat in fel si chip...

Multumesc, Mamut, pentru incredere, consultanta si practic... pentru toata organizarea logistica :) Multumesc ca mi-ai dat ocazia sa descopar cum e sa faci echipa cu cineva in care ai 100% incredere si cu care nu ai nevoie de mai mult de 3 discutii scurte pentru a pune totul la cale. Se pare ca team-building-ul ala de la B'estfest a dat roade ;)

Multumesc, Miki si toata gasca de la Baraka! Pentru sustinere, pentru ajutor, pentru atmosfera, pentru tot! Ne-am simtit ca la noi in sufragerie, iar eu una parca vin la voi si facem evenimente impreuna de la gradinita :)

Multumesc, L'Orchestre de Roche, Tomasan si DJ LP! Pentru faptele bune pe care le-ati facut ;) si pentru muzica absolut geniala care mie una, mi-a mers la suflet.

Multumesc, Oana, pentru flyere, rabdare si toleranta :)

Multumesc, Marie, pentru super contributia pe care ai avut-o la concept, pentru texte si pentru ca mi-ai fost alaturi asa cum numai tu stii sa fi :)

Multumesc, Invita.ro, Feeder si Yazee, pentru promovare si pentru lumea misto pe care ne-ati ajutat sa o chemam!

Multumesc, Andreea, Alinutza, Tania, Anca, Ioana, John, pentru idei, pentru fapte bune, pentru ca ati fost acolo in fiecare moment in care a fost nevoie :)

Multumesc, Vlad, pentru pozele pe care abia astept sa le vad :)

Multumim tuturor celor care au fost la party!

Si... nu in ultimul rand...

Multumesc, Madalin si Multumesc, Andreea! Stiti voi de ce ;)


Ah! Si inca o data, multumesc, Loredana si Parada, pentru nasuri :)



photo by poqe.com

3 comments:

Junkymouse said...

happy shinny people, sweatheart! evident ca a iesit fix cum trebuie :*

Hexeagonesun said...

am avut un vis apocaliptic, nu shtiu de ce, dar erai unu din personajele principale!

Pa(ce)

Andi

Sandra G said...

hahaha! ce tare! si in ce tabara jucam? :D