Tuesday, September 02, 2008

Portugalia - day 1, 2 & 3

Plecat din Bucuresti duminica la pranz, ajuns in Lisabona pe la 4. Plimbat prin oras pana seara, cand ne-am dus cu vaporasul intr-un orasel care nu mai stiu cum se numeste, sa ne luam corturi si chestii.

Petrecut vreo ora si ceva si 100E in cel mai mare si cu reduceri Decathlon, de unde am iesit cu cort, 2 saci de dormit, 2 izoprene, sandale, ochelari de soare, de innot, perne gonflabile, lanterna de miner si o iubire neconditionata pentru camping, doar pe motiv ca implica muuuulte accesorii simpatice si colorate.

Ajuns in Alcochet, un fel de satuc pe malul raului aproape de Lisabona, unde ne-am lasat bagajele la cei mai draguti si primitori oameni si iesit pe strazi. Era un party din ala de o saptamana in care ziua locul pare parasit, iar noaptea strazile sunt pline de oameni si, timp de cateva ore si cateva strazi, si de tauri care ii alearga pe cocalarii care nu par a avea tupeul spaniolilor cu aceleasi hobbyuri. Aflat cu ocazia asta ca in coridele portugheze taurii nu sunt omorati.

Plictisit dupa vreo ora-doua, dar haladuit pe strazi pana dimineata, de dragul de a face o noapte alba. Suit in vapor la 6 dimineata, in tren la 8.30 din Lisabona.

Ajuns la pranz in Castelo Branco unde am inteles de ce la Amazing Race echipele sunt doar de 2 :) Mers la supermarket si cumparat provizii pentru 2 zile (active cookies si barele de cereale ruleaza la cort!) si gasit localnic care sa ne duca cu masina pana in Idahna-a-nova ca sa nu ne chinuim cu busul.

Ajuns in 45 de minute la intrarea in sat, unde incepea coada de masini si rulote catre intrarea la festival. Bucurat auzind de la sofer ca mai avem doar 2km de mers pe jos cu sarsanale in soare, noi stiam de pe site ca sunt 7km intre sat si festival.

Mers vreo 15km pe jos, nedormiti si incarcati prin soare, auzind din ora in ora ca "mai sunt 2km de mers si ati ajuns". Daca nu ne intalneam cu amicul peruan cunoscut in Vama vara trecuta care sa ne ajute la carat pe ultimii "2km", nu stiu ce ne faceam :) Au fost 4h30 pana am reusit sa infigem corturile, ce-i drept la umbra si pe o panta nu prea inclinata.

M-am bucurat ca am primit o scrumiera portabila super desteapta la intrare, mi s-a pus un mic nod in gat cand am vazut ca distantele de pe harta locatiei erau masurate in timp de mers pe jos, incepand cu 15 minute.

Burgheza din mine a cedat nervos si a parasit incinta cand s-a lamurit cum sta treaba cu baile. Organizatorii au aranjat ca deseurile umane sa fie transformate in ingrasamant, ceea ce ni s-a parut super tare. Erau cabine mixte pentru treaba mare, nicio panica, super curat, nu mirosea datorita rumegusului pe care il aruncai in loc sa tragi apa si datorita faptului ca nu aveau acoperis si se aerisea lejer.

Surpriza a fost cu treaba mica pentru fete... O constructie din panza, in interiorul careia erau aliniate 4 jumatati de bidoane umplute cu rumegus... Adica pe sleau: pipi la comun pentru fete. Cu riscul de a intra in prea multe detalii, nu pot sa va descriu cum e sa faci pipi pe tine, sa stai pe vine 5 minute si sa nu se intample nimic.

In concluzie, culcat imediat dupa ce am rezolvat cu baile. Trezit in ziua 3, ne-am plimbat un pic sa vedem locatia, dupa care ceilalti au continuat cu plimbarile, eu m-am culcat la loc si mi-am continuat exorcizarea asteptarilor prin somn pana in urmatoarea zi.

Nota: nu va lasati inselati de relatarea primelor zile, a fost absolut genial la Boom! rabdare pana apuc sa povestesc si restul :)

2 comments:

petrisor socol said...

ce bine o duc unii, altii stau in infectul asta de bucuresti. o zi buna.

Sandra G said...

e adevarat ca bucurestiul pare mult mai prietenos dupa o vacanta cum trebe! :) o zi buna si tie