Wednesday, September 24, 2008

Webstock

Impreuna cu Andreea, am inscris Multumeste*net la Webstock. Pe 3 octombrie, evenimentul va propune o zi de conferinte si discutii despre blogging si Web 2.0 si gala de premiere a proiectelor romanesti tip... web2.0 :)

De mult imi doresc sa ajung la evenimente de online... din interes pentru temele discutate, din curiozitatea de a cunoaste si pe viu oamenii pe care ii citesc si respect, de gura Mariei... :) Nu m-am mobilizat pana acum din motive de prioritati, dar si dintr-o credinta personala de tip "ce sa caut eu acolo? pensees-lutzele mele hardly qualify as blogging in sensul in care o fac oamenii care se aduna pe acolo".

Avand in vedere ca noul proiect lucrativ e de online, parca mi-am castigat statutul de invatacel si imi "dau voie" sa ma duc sa trag cu urechea la ce zic mai marii blogosferei, indiferent daca Multumeste*net trece sau nu de preselectie. Abia astept!

Ah, si tineti-ne pumnii pentru micul jurnal de fapte bune! :)


Later edit: am trecut de preselectie! multumim maxim! :)

No comments: