Thursday, November 06, 2008

de facut in 2008 #4

Scurt si la obiect: in decembrie scriam rezolutiile de an nou (cu mov). In aprilie faceam evaluare trimestriala (cu verde). Intre timp a fost haos si desi mi-a revenit lista in minte, nu am mai facut nimic cu ea.

La 3 luni dupa demisie + 1 luna de job nou, iata ganduri (cu alb-gri, sau ce culoare o fi asta):

  • Casa noua. S-a rezolvat, m-am razgandit, nu ma mai mut. Vreau in schimb ca pana la vara sa redecorez, sa functionalizez un pic spatiul, caci ma dau maldarele de lucruri afara din casa. S-a rezolvat, n-am mai facut nimic :))
  • Job. Vreau cel putin un gig in afara tarii, si cel putin inca un curs la portofoliul de dezvoltare. Cu gig-ul in afara tarii inca nu se intrevede nimic, dar nici nu am intreprins eu nimic, astept in continuare sa-mi cada in poala. Dezvoltarea is happening, s-ar putea sa am cel putin doua cursuri facute pana la sfarsitul anului. Yay! S-a rezolvat si asta, mi-am dat demisia si am luat-o de la capat :))
  • Travel. In mod ideal vreau sa-mi petrec una dintre vacante in Noua Zeelanda. Daca nu va iesi asta, vreau un loc gen India, sau China sau Japonia... Si asta a cazut, dar nu-mi pare rau pentru ca Portugalia o sa fie fantastica la vara :) Si completez ca experienta Boom a fost dintr-un film inrudit cu India, asa ca aici stau bine! :))
  • Proiecte extra-job. Vreau sa ma implic in ceva care sa mai atraga niste energie din job. Iubesc ce fac, e minunat, dar simt nevoia sa-mi canalizez niste energie "lucrativa" si in alta directie. Exista deja 2 idei, ne auzim cu detalii in ianuarie :) Nu am facut nimic pentru niciuna dintre cele 2 idei la care ma gandeam in ianuarie, dar am inceput alte 2 proiecte care sper sa avanseze in aprilie... Nu mai stiu despre ce vorbeam inianuarie si aprilie :)) Unul dintre proiecte era Multumeste.net impreuna cu Junkymouse, care pe langa ca is still live and kicking are si un party foarte dragut la activ. Vestea buna este ca de cand cu noul job, reusesc sa-mi planific timp pentru proiecte personale. Era cat pe-aci sa inchid Pui de C********, dar am reusit sa ma tin de el, acum e pe cale sa faca niste pui de proiecte, la randul sau... Mai sunt inca vreo 2-3 chestii pe langa, momentan in stadiul de dezvoltare (ce surpriza!:D), sper ca de data asta sa revin pe bune cu detalii. :))
  • Fumatul ucide, asa ca pana la 1 februarie voi deveni nefumatoare. Hahahahahahahahahaha! :)) Idem :D
  • Poze. Vreau un aparat foto si sa am mult mai multe poze decat am avut in 2007. Poze am inceput sa am de la altii, inca n-am facut nimic pentru aparatul meu foto. M-am prins care era problema cu pozele... Ma ingrasasem groaznic si nu-mi placea sa vad nici la mine pe aparat nici la altii :))) Am poze, aparatul nu mai e o prioritate... mai ales avand in vedere toate celelalte proiecte de la punctul precedent :)
  • Getting Things Done - un sistem de time management de care sa ma tin. Am prea multa treaba si prea multa energie ca sa-mi permit sa pierd timp. Repet: hahahahahahahahaha! :)) O sa radeti... de cand cu noul job, am inceput sa ma tin de GTD si primele 2 saptamani au fost un succes! Inca nu a intrat in reflex, dar oricum imbunatatirea este remarcabila... Bravo mie! :)
  • Sport. Am pierdut kilele care ma impiedicau sa ajung pana la o sala, nu mai am nicio scuza sa le pierd si pe urmatoarele... :P Am gasit desigur mii scuze pana acum, de rusine fix azi la pranz o sa ma duc sa intreb de program la sala de la fizic 2 pasi de birou :D Evident ca nu m-am dus la nicio sala in ziua aia, intre timp am pus alea 5kg la loc, dar peste vara am dat jos 10. Duminica asta ma intalnesc cu Cori! Yay! :)

Cat de draga si simpatica imi sunt eu mie cateodata :)

de facut in 2008 #1, de facut in 2008 #2, de facut in 2008 #3.

_______________
Later edit: mi-am dat traficul peste cap din cauza folosirii cuvantului cu "c", asa ca l-am cenzurat mai sus :) Se intelege despre ce e vorba daca dati click pe link-uri. Mersi de intelegere! :)

10 comments:

mona said...

=))
hahahaha.. foartee tareee, nu pot sa cred ca cineva are tupeul sa faca asta!
sunt sigura ca as intra initial in depresie daca as incerca sa fac asta, iar ulterior la nebuni, cand as vedea cum arata viata mea comparativ cu ce planuri imi facusem pt ea.

bv sandruco, hai ca incet-incet merge si mycashul si ne scoatem :* >:D<

Alex said...

poate nu uiti si de mine :-" intre timp am regandit un pic ideea blogului si sper sa fie mai misto :D

runbaby said...

bridgetjonesque with a twist :)

Sandra G said...

@ mona: normal ca ne scoatem! :)

@ alex: nu te-am uitat, mi-e rusine de mine de fiecare data cand te vad online in lista de mess si imi dau seama ce neserioasa am fost... :( o sa-ti scriu un mail sa "ma explic"... :D

@ runbaby: pai tu de ce crezi ca a avut atata succes filmul/cartea? there's a little bit of her in all of us :))

Alex said...

you know that song "no stress"? :D

si mie mi-e lene sa ma ocup :P imi mai si permit sa-mi iau mini-vacante :))

Sandra G said...

multumesc >:D<

Alex said...

btw sti care e problema fumatului? nu fumatu in sine.... ci faptu ca sti ca te omoara incet incet si o faci in continuare :)

ti-am zis ca stiu prea multe pentru varsta mea :))

Sandra G said...

hahaha, indeed you do :)

ai dreptate cu fumatul, e si asta, dar mai sunt si multe altele... daca ar fi atat de simplu.. :D

Alex said...

e usor.... am doavada clara in casa :) a fumat o tigara, nu i-a mai placut si nu mai fumeaza de atunci :) it is posible :)

Sandra G said...

bine ca stati voi bine cu vointa si luciditatea... la noi astia maestrii auto-mintitului nu e asa simplu! :)))