Saturday, November 01, 2008

Exercitii creative

Seria cu reCREAZA-te pentru Business-edu ma distreaza maxim... Practic incerc sa inteleg si sa fac un pic de ordine in felul in care mi-am dezvoltat eu creierasul drept, pentru a transmite ceva relevant si aplicabil catre comunitatea cu pricina. Un exercitiu foarte interesant, ma bucur maxim de colaborarea asta!

Dupa intro-ul despre creativitatea "non-creativilor", am mai scris un articol despre cum sa-ti "re-dresezi" mintea. Aruncati o privire si astept feedback... acolo sau aici :)

1 comment:

andrei_the_wise said...

Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
blog: www.varby.ro
Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
Sa avem bafta la trafic!