Thursday, November 27, 2008

Project #1 - Blogoree workshop - check! :)

Ziceam asta vara ca gata cu joburile, vreau proiecte pe care sa le construiesc cu oameni misto, in care sa pun suflet si la sfarsitul carora sa pot spune ca a fost bine sau nu, fara stres si balamuc corporatist.

Saptamana asta s-a incheiat prima faza a unui astfel de proiect, care nu era inclus in lista de "de facut in 2008", ci s-a nascut la Webstock, dintr-o discutie misto purtata cu Bobby.


Despre ce a fost vorba? Doua workshop-uri Blogoree de cate 2 ore, in care am discutat despre tips & tricks de public speaking. Ideea a fost de a le oferi cateva repere bloggerilor care nu au avut parte de o formare speciala in a sustine prezentari, dar sunt pusi in situatia de a vorbi in public despre proiectele lor.

Echipa? Bobby cu lumea, formatul intalnirii si agendele super dragute de la Agrafa.ro, Marie cu ale ei nepretuite skill-uri de organizare si de sustinere a subsemnatei, eu cu informatiile si experienta de livrat prezentari.

Locul - merita cel putin un paragraf! Workshop-ul s-a tinut la Verde Cafe, chiar ca "o oaza de verde in mijlocul Bucurestiului". O cafenea intr-o casa veche, genul de loc in care te simti ca in vizita la cineva acasa. Foarte misto aranjat, sala de intalniri e super cosy si perfecta pentru adunari de 15-17 oameni. Ne-a spart "Laptele cu ou" cu scortisoara (sau "sodo" cum ii zicea cand eram mica bunica), absolut delicios si care te plimba pana in copilarie si inapoi. In plus, fiind cafeneaua celor de la Copacul de Hartie, puteti fi siguri ca mai tot ce se intampla acolo e "green" :) Lumea super draguta, deja in a doua seara ii simteam ca pe o extindere a micii noastre echipe. A se merge!

Cum a fost? Genial! Am luat-o ca pe un challenge personal sa repet cat mai putin din trainingurile de presentation skills pe care le tineam inainte si... mi-a iesit :) Am reusit sa structurez tot felul de tips & tricks care tin mai mult de persoana care prezinta si caracteristicile ei individuale, mai putin de "teorii" general valabile.

M-am simtit genial si am avut exact ce-mi lipsea in ultima vreme la fostul job: placerea de a avea in fata oameni interesati, care se implica in discutii si exercitii pentru ca vor si pentru ca simt nevoia si relevanta personala, nu pentru ca "trebuie".

Am cunoscut oameni foarte mitsto, iar dupa discutiile din timpul workshop-ului sau cele la berea de dupa, chiar stiu ca o sa "pastrez legatura" cu multi dintre ei, spre deosebire de alte dati cand expresia asta ramanea in aer.

Si pentru ca ideilor le place compania, cred ca o sa mai auziti de proiecte din astea de la mine in viitorul apropiat :)

Cam atat pentru acum... Inchei cu un zambet fericit si multumit, din ciclul "deci se poate!", si cu multumiri tuturor celor care au venit!


PS: In continuare, un avantaj al "cursantilor bloggeri" la care nu ma gandisem inainte de workshop, care m-a bucurat... chiar coplesit pe alocuri :) Anume...

Reviews:
Adrian
Macovei
Ovidiu
Tavi
Etherfast
Ciupercutza
Razjudec
Copila Blonda
Eugen
Jack aka Marele Han
ciops
Sandossu
Tibi
Vlad

16 comments:

Ciupercutza said...

Da, da .. ne-a placut si mai vrem :D

Eugen said...

Multumim si noi, chiar mi-ar placea sa continuam seria.

Razjudec said...

Multumesc pentru invitatie...:)

Sandra G said...

Cu mare placere! Mai facem, mai facem! :)

Dan Gheorghe said...

multa bafta!!!!!!!!!!

Sandra G said...

mersiiii! sa fie :)

chaos_and_smiles said...

biiiii iutifăl!

Sandra G said...

senx! :))

tavy said...

Stiam deca ca ne-a placut la toti sa participam la workshop. E bine de stiut ca ti-a placut si tie :) A fost super tare. M-as bucura daca m-ati chema si la urmatorul

Sandra G said...

Mersi, Tavy! Te anuntam de indata ce mai organizam ceva :)

Cristian said...

felicitari!

Sandra G said...

Multumesc! :)

Dan said...

hai sa reinviu subiectul:

dar prezentarea nu a pus-o nimeni pe net? :)

Sandra G said...

Nope :) Cine a fost a fost, cine n-a fost si e curios e invitat la urmatoarea editie, la anul :)

N-avea sens sa punem slide-urile pe net, nu au rost fara ce am povestit acolo. Workshop-ul a fost gandit pentru participare live, daca am fi filmat si publicat filmul nu ar fi fost foarte relevant...

Deci... la anul? :)

Tony said...

Multumiri si din partea cafenelei pentru vizita si pentru referire. Va asteptam oricand.

Sandra G said...

Cu placere, eu tot vin la shodouri! :) Am facut si o referire mai putin fericita acu' vreo doua saptamani, dar sper ca mi se iarta, promit ca voi fi mai atenta cui va recomand :D