Sunday, December 28, 2008

2008...

... s-a incheiat cu intamplari de o intensitate care m-a cam sfarsit. Nu are sens sa mai trag linii, pentru ca s-au tras singure. In dupa amiaza asta plec intr-o vacanta care sa-mi incarce bateriile, sa-mi ordoneze prioritatile, sa-mi clarifice obiectivele. Cand am plecat la Boom asta vara, am stiut ca ma voi intoarce schimbata si asa a si fost. Acum simt ca as avea nevoie de cel putin o luna de sihastrie ca sa ma adun... Sper sa-mi iasa totusi si cu o singura saptamana de Budapesta :)

Be the change you want to see in the world? Hai!

La multi ani!

13 comments:

A.Faith said...

pe cuvânt de onoare, în perioada asta aş dormi în continuu. să mă culc în 2008 şi să mă trezesc în 2009.

Sandra G said...

dadada, exact! :D

A.Faith said...

să ştii că mi-am dat o idee bună! tu eşti de vină!

chaos_and_smiles said...

sa auzim de bine in 2009:)

runbaby said...

sa traiesti, doamna! sa-ti ajunga saptamana de budapesta din plin >:D<

Sorina said...

La multi ani !!! Multa sanatate si fericire in anul ce vine!

Anonymous said...

La multi ani, Sandra:) Un 2009 energic si interesant!

Maria

lola said...

un nou an la fel de intens dar plin de bucurie...cu drag...

Sandra G said...

@ a.faith: nu pot decat sa ma bucur! :)

@ chaos_and_smiles: asa sa fie! la multi ani :)

@ runbaby: mersi! nu mi-a ajuns, drept urmare am mega racit, tuse de plamani si febra 38.6, si uite asa s-a produs ca prin minune inca o saptamana de stat in casa cu antibiotice :D

@ sorina: multumesc! si tie la fel! :)

@ maria: multumesc! :)

@ lola: si tie! mersi! :)

Raluk said...

La multi ani, draga mea! Eu nici dupa astea 2 saptamani nu am reusit sa imi revin de fel. As dormi vreo luna asa si as sta inca o luna sa meditez. Si dupa sa incep un an nou in forta =)) Sa a iun 2009 bestial draga mea :) te pup

Sandra G said...

La multi aaaani! Da, the feeling is mutual and shared... se pare ca toata lumea e asa, deci e ok :))

Si tie un 2009 fantastic! Abia astept sa te scot luni la o tigara ;) Pup!

Mircea Popescu said...

Pareri de bine.

Sandra G said...

Cat si tie :)