Sunday, December 07, 2008

Dupa Netcamp

Am fost miercuri la Netcamp. Imi pare rau ca n-am apucat sa scriu mai repede despre asta, acum parca s-au estompat un pic amintirile...

In mare: sunt fan oficial al evenimentelor Evensys! Felicitari lui Cristi si echipei sale, stiu sa adune oameni misto si sa ofere un cadru excelent pentru discutii.

Conferintele: recunosc ca le-am parcurs "in diagonala". N-am ce sa fac... cand discutiile de la cafea sunt atat de misto si se mai si nasc idei si proiecte noi, imi e greu sa stau jos si sa ascult o prezentare mai lunga de 10 minute.

Oamenii: conversatii foarte misto cu Raluca, Buddha si Dan. Cunoscut multa lume foarte interesanta. Imi amintesc zambind de cum ma simteam la conferintele din industria de training, cum singurele momente in care ma simteam relaxata si "eu" erau cele petrecute cu colegii de la birou si cu fetele si baietii de la Business-edu :)

NetStart-up: a castigat unul dintre cursantii de la Workshop-ul Blogoree, Viorel Spinu, cu al sau TaskWriter. A comentat lumea ca prezentarea nu a fost stralucita, ca a castigat pentru ca proiectul a fost cel mai bun dintre cele prezentate. Unu la mana ca mi se pare foarte ok sa castige cel mai bun proiect, nu cea mai sexy prezentare :) Doi, cine il cunoaste pe Viorel si raporteaza prezentarea de miercuri la experienta lui de public speaking, nu la ted.com, e de acord cu mine ca s-a descurcat de minune! :)

What's next: am primit sprijin la up-gradat Pui de C********, prezint o chestie ghidusa la WebClub pe 16 si mai contribui la punerea la cale a unei chestii nascute la Webstock, care incepe sa se contureze cu viteza :D

______________
Later edit: mi-am dat traficul peste cap din cauza folosirii cuvantului cu "c", asa ca l-am cenzurat :) Se intelege despre ce e vorba daca dati click pe link-uri. Mersi de intelegere! :)

No comments: