Wednesday, December 17, 2008

A fost si Web Club

... si a fost foarte dragut!

Manafu s-a gandit sa adune 10 oameni cu cate o idee mai altfel despre net, pe post de entertainment pentru intalnirea de sfarsit de an a Web Club. Hop si eu cu o idee intitulata Playground - un spatiu de joaca virtual, in care lumea sa creeze libera ca la gradinita, fara deadline-uri, targeturi, bugete, clienti neprietenosi etc.

M-am bucurat maxim sa ma reintalnesc cu Cori (pe care am cunoscut-o in 2006, si fan am ramas) si sa mai stam un pic de vorba ca fetele :) Am ras la stand-up-ul lui Vlad Bogos, la "iuuuuuui"-ul lui Liviu (ce romane colaborative? hai sa incepem carti si sa ne zica cititorii daca merita sa le scriem pana la capat sau nu - foarte tare!) si la interneto-existentialismul lui Mihai (avem trilioane de zilioane de conturi pe platforme cu profiluri cu blabla... guess what? murim cu totii, si cand murim - murim offline!), mi-a placut ideea de bloguri offline a lui Catalin si cea de platforma sociala pentru idei a lui Gabriel.

Am stat de povesti mai mult sau mai putin ortodoxe cu Marie, Buddha si Cezar, am incercat sa consolez Blonda care se chinuie cu un regim literalmente fara "sare in bucate" si... nu mai stiu :)

Foarte dragute gathering-urile astea, imi plac din ce in ce mai mult. Cred ca e prima data cand mi se imbina in mod sanatos si armonios viata profesionala cu cea personala si nu simt nevoia sa "pozez", sa dau bine sau mai stiu eu ce. Concentratia de oameni "no bullshit" pe metru patrat e atat de mare, incat nu ai cum sa fii altfel decat relaxat :)

Note to self: pentru a nu stiu cata oara, imi promit sa nu mai ma duc nedormita si cu pregatire "pe genunchi" atunci cand am ceva de prezentat... Apropo de paragraful anterior, am fost atat de relaxata incat cred ca am practicat doar vreo 10% din ce predau :D Cand s-a terminat mi-a parut rau ca nu am investit mai mult timp in pregatire si ca nu am fost ceva mai fresh...

Am ramas cu o discutie de purtat in ianuarie cu Bookblog, poate facem ceva intre ei si Pui de c********, cu 2 articole de scris pe luna pentru un blog al femeilor-care-urasc-revistele-de-femei si cu zambetul pe buze pentru ca sunt oameni care chiar ar vrea sa vedem daca putem sa implementam Playground :)

Mersi Cristi! :)

________________
Later edit: mi-am dat traficul peste cap din cauza folosirii cuvantului cu "c", asa ca l-am cenzurat :) Se intelege despre ce e vorba daca dati click pe link-uri. Mersi de intelegere! :)

4 comments:

Copila blonda said...

Concentratia de oameni "no bullshit" hehe, vezi, de aia am venit eu la Bucuresti. (cica -Unde oamenii sunt rai si mincinosi. Dar nu toti!) ;)

Sandra G said...

tine-te departe de corporatii atunci :D

Buddha said...

Ne vedem la Christmas Blog Party...

Sandra G said...

din pacate o sa ne vedem cu alta ocazie, n-am cum sa ajung sambata... :D