Thursday, December 04, 2008

Toti Pentru Unu!

Decat sa-ti chinui prietenii cu sfaturi pe care nu le vor, mai bine pune mana si ajuta niste oameni care chiar au nevoie de indrumare... :)

TPU.ro e un proiect genial prin simplitatea sa: postezi o intrebare, lumea iti raspunde. Poti doar sa intrebi, sau doar sa raspunzi. Poti sa o faci in mod anonim, sau inregistrandu-te in comunitate. Poti sa-i urmaresti pe twitter si sa primesti ultimele intrebari postate pe site.

In plus, pana pe 19 decembrie, pentru fiecare intrebare care isi gaseste raspunsul, TPU.ro doneaza 1 euro centrului Sfanta Ana. Mai multe detalii despre asta aici.

Atentie... raspunsul la intrebarile oamenilor da dependenta! :)


via Mirona.

9 comments:

marverde said...

oh nu stiam de asta.. foarte dragutz siteul... eh zici de dependentza.. cat am pierdut vremea pe YahooAnswers.. :-"

:D

Sandra G said...

Hahaha! Pai atunci ai grija cu tpu.ro... :D Daca ii urmaresti si pe Twitter, nu ai practic cum sa te abtii :))

Gabriel Leonard said...

Salut! Imi place cum scrii si ma gandeam daca te-ar interesa un link exchange cu blogul www.leo-gab.blogspot.com .Daca vrei sa vacem schimbul imi dai un semn pe blogul meu sau la IM: nykleo . Bafta la trafic!

Sandra G said...

Salutare, multumesc de feedback si de propunere. Nu practic link exchange, dar iti urez si eu bafta la trafic :)

The Dude said...

Leonard, eu vreau sa fac link exchange cu tine. Mai ai prieteni?

Raluca said...

Multumesc pentru sustinere, Sandra! Ma bucur ca iti place site-ul nostru si ca vorbesti despre el, stii cum e, intotdeauna aprecierile venite din partea utilizatorilor sunt cea mai frumoasa rasplata pentru munca investita intr-un proiect!

Sandra G said...

Cu placere :)

Anonymous said...

Sandra...apropo de intrebarea ta de pe TPU cu bicicleta...nu am ami avut cum sa postez acolo, dar am gasit pe cineva care chair isi doreste o bicicleta de Craciun: http://www.pentrupetrisor.com/povestea-lui-petrisor.html este vorba de Petrisor, un copil care sufera de autism...

Sandra G said...

Multumesc de link... impresionant... Din pacate bicicleta mea e mult prea mare :( O sa incerc sa fac altceva in schimb...