Wednesday, January 28, 2009

Am un vis...

... Ca se va inventa agregatorul care va face sa nu mai primesc 70 de mailuri de la 70 de oameni diferiti din 70 de retele si directii pentru acelasi eveniment, care in 9 cazuri din 10 nu ma intereseaza.

Oare "halul" in care te asalteaza acelasi eveniment din 70 de locuri nu arata ca Bucurestiul sau Romania au nevoie de un site de evenimente putin mai complex decat cele existente?

Si mai frustrant este ca nici toti facebook-event-spammerii din Bucuresti, nici site-urile romanesti de evenimente pe care le urmaresc (Feeder, Yazee - sunt under construction, ii iertam :P, Invita) nu au fost in stare sa-mi zica de concertul Parov Stelar de la Fratelli din decembrie. Rusinica!

Ma pregateam sa ma mut cu totul pe last.fm cand am aflat ca Tilllate Romania nu discrimineaza si anunta atat evenimentele asa zis "underground" de culeni, cat si cele de cocalari, cat si Juggling Culture Parties, drept urmare ei "stiau" de Parov Stelar @ Fratelli si anuntasera eventul.

Astept sa-si puna la punct RSS-ul si devin evanghelistul lor! Au deja foarte multe atuuri care ii recomanda ca agregator suficient de complex pentru a calma isteria cu evenimentele (comunitatea, photo reports-urile absolut geniale, optiunea de a alege ce news primesti in functie de preferinte... etc.).

2 comments:

igu said...

http://www.last.fm/event/866860 ;)

Sandra G said...

hahaha! :) mersi frumos :) stiam si de asta, si de Cluj (azi) si de Timisoara (maine), dar n-am avut cum sa ajung la niciunul.

am rabdare caci stiu din surse sigure ca se intorc la Bucuresti anul asta ;)