Tuesday, January 20, 2009

Inchisoare pentru pungasi

Povesteam mai de mult ca mi-a placut proiectul Nufipungas.ro si ca era nevoie de ceva de genul asta in Romania. Indienii s-au gandit sa rezolve de tot problema pungilor de plastic, intr-un mod mai putin "ghidus":

"A folosi o pungă de plastic în Delhi, India, poate însemna o întemniţare de 5 ani. Oficialităţile din capitala Indiei au decis că singura cale de a opri ascensiunea valului de poliester este de a scoate în afara legii punga de cumpărături confecţionată din plastic, informează Guardian." - articolul complet pe EcoMagazin.ro.

Pai nu e mult mai simplu asa? :)

4 comments:

Monica said...

vai, abia acum am aflat e fain proiectul, mi=am pus si io o insigna pe blog.tu, aici in Mexic e teroare, primesti la supermarket mai multe pungi decat produse, aproape, iar daca mergi cu a ta, de acasa, esti banuit de furt in magazin.deci nu.

Sandra G said...

vai de mine, ce oroare! da' las' ca o sa le bage si lor mintile in cap cineva candva... sper! :))

Cristi C. said...

Am citit acum cateva luni un articol despre nivelul de poluare astronomic al raului Gange in urma arderii pe rug si aruncarea resturilor in apa. As putea fi rautacios intreband daca arunca ramasitele in pungi.

Sandra G said...

e intr-adevar o tzara fascinanta... :)