Friday, January 16, 2009

Risky business


Le Responsable - Jacques Dutronc

Cand sunt singura acasa dimineata, sunt varianta feminina a lui Tom Cruise in Risky Business. Ascult ceva de genul melodiei de mai sus, tare, dansez in halatul meu roz fluffy, in timp ce-mi beau cafeaua si-mi fumez tigara de dimineata la bucatarie. Dupa ce termin cu cafeaua, imi scot tacticos papucii pentru a derapa pe gresie catre dulap, make-up si ce alte mici ritualuri mai implica diminetile mele.

As vrea sa bubuie muzica vesela si energica in tot orasul de dimineata: pe strazi, in tramvai, la metrou... Nu neaparat sa urle boxele, dar sa se auda macar un pic. Sa vad mai multi oameni care tin ritmul cu piciorul, mai multe zambete la refren, mai multe "air guitars" la bridge.

Muzica buna chiar poate sa-ti schimbe viata... Opriti melodia de mai sus si luati de aici:


love (club version) - parov stelar

De revelion la Budapesta a fost Parov Stelar, cu Anita Riegler la voce. Nu am mai simtit asa ceva de la concertul Muse. Touched by angels, I would say...
Daca aveti cum sa ajungeti la Cluj in Diesel pe 23 ianuarie, sau la Timisoara in The Note pe 24, mergeti, caci e life altering cum canta baietii astia.

Ce legatura are asta cu halatul meu roz fluffy si ritualurile de dimineata? Nu mai stiu... poate doar poza asta:




Surse photo: 1 si 2

Later edit: Scuze, a fost Eva Klampfer, aka Lylit la voce cu Parov Stelar, multumesc inaxest de link si corectura :)

5 comments:

inaxest said...

de fapt era Eva Klampfer la voce, alias Lylit

Sandra G said...

pe a38 de revelion? sunt gata sa pun la bataie cuvantul meu de pionier ca anita a fost! parol :)

inaxest said...

i s-a luat si autograf. so, you're on :)

inaxest said...

http://www.myspace.com/lilithsmusic
a se vedea pozele

Sandra G said...

ma inclin si nu ma mai bazez pe ochii mei miopi ever!

mea culpa :D