Thursday, February 05, 2009

Corporately correct

Inceput de ghid de conversatie - pentru a ne aminti ce se afla in spatele limbajului "corporately correct". Va rog sa completati la liber pe comment-uri, vedem noi dup'aia unde le adunam :)

"Am facut tot ce am putut, nu mai depinde de mine."
= Mi-a fost o lene de n-am avut aer si acum dau vina pe alt departament/ client/ furnizor...

"Va ascult, va inteleg, dar..."
= Taaaaci! Mooooori!

"Va inteleg frustrarea..."
= Tu esti nervos ma? TU esti nervos? Eu fac ulcer aici si TU esti nervos?

"Hai sa incercam sa dezvoltam putin ideea asta"
= Sunteti varza, marsh inapoi in "laborator", eu ma duc sa joc un golf.

"Avem o dificultate pe care speram sa o depasim cat de curand"
= O sa muriiiiiim!

"Directorul de marketing e foarte exigent"
= @#%&*!!!! de perfectionistu' @#%&^***!

"Colega noastra de la PR are un simt artistic foarte dezvoltat"
= Ati pus-o! O sa se dea cu parerea pe fiecare sfant pixel.

"Ti-am dat deja ideea/ viziunea/ directia"
= N-am nicio idee cum faci chestia asta sa se intample, dar eu sunt seful
by Gorgeoux

”Documentul a fost deja agreat cu higher management”
= N-am chef sa mai modific nicio virgula!

”O sa va tinem la curent daca apare ceva”
= Muriti!

”Sunt intr-o sedinta, o sa sun mai tarziu”
= Am fost la tigara si am uitat sa te sun
3 x by Smilla.


To be continued... :)

8 comments:

gorgeoux said...

"Ti-am dat deja ideea/ viziunea/ directia"
= N-am nicio idee cum faci chestia asta sa se intample, dar eu sunt seful

Sandra G said...

Hahaha! Dadada! Bravo! :)

runbaby said...

ooo, da, asta da!

Sandra G said...

hahaha, hay baby, stiu ca poti contribui si tu... gandeste-te la saptamana trecuta si hai, spit it out! :))

ChriSmilla said...

"documentul a fost deja agreat cu higher management" = n-am chef sa mai modific nici o virgula

"o sa va tinem la curent daca apare ceva" = muriti!

"e intr-o sedinta, o sa sun mai tarziu" = am fost la tigara si am uitat sa sun

=))) merge?

Sandra G said...

Ahahahaha, perfeeeeect! :))))))

Small Wonders said...

asta cu directia si viziunea mi-am primit-o si eu;)

Sandra G said...

daaaa, it's a classic! :))