Tuesday, February 17, 2009

Drum rolls...

Ladies and gentelmen,

Incepand cu data de 1 aprilie sunt jobless! :)

Am o luna jumate sa ma decid ce fac... In jumatatea de luna februarie ma voi odihni, relaxa, inspira, in martie voi incepe sa aleg care imi este urmatorul pas. Inca nu stiu daca fac saltul catre propria afacere, catre freelancing sau catre un alt proiect gen cel ce tocmai a intrat in coma (in speranta ca urmatorul va fi mai sanatos :P). Sa vedem ce revelatii si oportunitati va aduce urmatoarea perioada...



Daca e cineva care ma pandea sa-mi faca o propunere si nu indraznea, acum e momentul! :)) O sa profit de timpul liber pentru a-mi pune si eu la punct un portofoliu din care sa se inteleaga ce stiu sa fac, pentru ca mi-am dat seama ca in afara de o mana de oameni apropiati, nimeni nu stie exact la ce ma pricep :)

Asadar, stay tuned for Pensee-lutza's next adventures!

Sursa photo
.

11 comments:

Maria said...

Şi uite aşa începe . . . restul vieţii noastre vreau să zic . . viaţa aia în care facem what God intended us to do când ne-a dat tot ce ne-a dat :*

Io aş vrea să te recrutez pe post de suflet pereche, prietenă dragă, oază de linişte şi 'wind beneath my wings' când am nevoie (asta ca să o dau direct până în fundul oalei cu sentimentalisme). Te bagi? ;)

Sandra G said...

Dude! Eu credeam ca sunt deja toate lucrurile alea! E corect ca n-am semnat nimic in sensul asta, dar sunt atat de acolo! :))

Cu cat se instaleaza vestea mai bine, cu atat imi dau seama cat de binevenita este aceasta "intamplare" in viata mea! :)

It's all gooooood!

mărie said...

Frate ce mă încurcă că am două adrese de gmail . . . deci io sunt mai sus, ca să fie clar!

mărie said...

Ei . . . voiam doar să mă asigur că e clar că pentru cele de mai sus te-am recrutat eu deja. Să nu apară confuzii în legătură cu ce 'ai pus pe piaţă' cu postul ăsta.

7 said...

hai sa facem un ong. am putea sa gasim cate un job pt fiecare dintre noi! toti sub acelasi acoperis. :)

mărie said...

Păi nu suntem noi, toţi, ăştia mulţi de ne tot întâlnim prin locuri, deja cel mai mare şi activ (chiar dacă fără statut şi organigramă) ONG din lume . . . cu obiect de activitate asumat implicat de a schimba paradigma?

7 said...

cam da... suntem! dar :) nu muncim prea mult pentru altii ca sa castigam BANIIII? hai sa i obtinem din alte parti si sa ne concentram pe ce conteaza cu adevarat(fiecare cu realitatea lui!).

Sandra G said...

pana una alta, hai afara ca e soare! :)

Alinax said...

E minunat ca poti sa te intrebi in sfarsit ce vrei sa faci si ce esti cu adevarat.
Profita!
Si daca vrei tips-uri despre downshifting, da-mi un buzz :)

Sandra G said...

Amin! :))

O sa apelez, sa stii, dupa ce-mi revin din vacanta :)

Felipov said...

:)
Pupam