Monday, February 16, 2009

A fost 7 arte

7 arte despre care, spre rusinea mea, n-am apucat sa scriu sau sa anunt nimic... Felicitari Curcanu', felicitari tuturor care au investit putin timp si multa energie pentru a crea o duminica de joaca absolut geniala! :)

A fost super tare! Am ajuns acolo pe la 14.00, la fix pentru Brum Conspiracy care au fost si mai tari decat joi la Control. Incredibila trupa asta, vanati-o si nu ratati niciun concert, sunt mult prea tari!


Iar in jur de proverbiala ora 7 seara, ne-am produs si noi, aka Eclectique Telescope, adica Cinty si cu mine. A fost genial din multe puncte de vedere... Energia locului, evenimentului, publicului, care iti da cu totul alt elan si inspiratie decat "datul la perete" intr-o carciuma goala. Faptul ca spre deosebire de repetitii, de data asta ne-am pregatit mi-a dat o oarecare siguranta si liniste, chiar daca eu cel putin nu m-am tinut decat de 10% din ce pregatisem :)) Ce sa mai, a fost o experienta bestiala, ne-am super distrat, am primit si aplauze (mersi inca o data, fete si baieti, care ati fost!) si abia asteptam urmatorul gig la Juggling Culture Party 3!






Mersi Piti, pentru poze si tonele de ajutor cu set-up-ul :)

Later edit: Sorry de omitere, dar better late than never :D - Multumiri Stefi pentru expozitia de uleiuri! Sunt super tari si au contribuit mult la feelingul genial ca ne jucam cu instalatia ca la noi in sufragerie. Priviti in detaliu aici, chiar merita!

4 comments:

sobolanumbietor said...

uleiurile mele

Sandra G said...

Foarte tari uleiurile tale! :) Scuze de omitere, am fost un pic bulversata zilele astea...

Te-ar interesa sa expui si la Verde Cafe? (www.verdecafe.ro) Da-mi un semn daca ai chef, poate mai organizam un ceva :)
(pensee punct lutza arond gmail punct com)

poqe said...

curcanu rulz! :)
http://www.poqe.com/?p=748

Sandra G said...

Clar! Pozele sunt fenomenale, ca intotdeauna :*