Thursday, February 05, 2009

A fost Revival of the Fittest - part 1

Aseara s-a intamplat Revival of the Fittest la Fabrica, organizat de Hydra Society & friends.

Disclaimer: acesta nu este un review de eveniment, este Sandra care bate campii despre cum s-a simtit aseara, ce i-a placut, ce ganduri i-au trecut prin cap si cum a ajuns sa ceara o portocala cu imprumut de la bar ca sa explice ce-i aia contact juggling. Multumesc! Sa incepem... :)

Cum m-am simtit?
Bestial! Pana la detalii, o mica introducere:

Una dintre frustrarile mele majore era ca, intr-o sambata seara in anumite cluburi bucurestene, suntem atatia oameni misto, destepti si competenti. Dupa ce ca suntem multi, ne mai si stim unii cu altii. Dupa ce ca suntem multi si ne stim, mai si vorbim despre ce merge - ce nu merge si, mai mult decat atat, ne vin zeci de idei super valabile pe seara, pe cap de om misto, destept si competent.

Ce facem? Ajungem la party, incepem sa vorbim, bem, unii merg sa se culce, altii intai se imbata si dup'aia merg sa se culce si a doua zi ne trezim ca sa pontam iar la corporatie sau sa mai alergam putin dupa banii de chirie daca suntem "independenti".

De pe scaunul meu de bar (de pe care stiu ca nu vad tot si nu pretind sa inteleg tot ce vad), scena Revival of the Fittest a fost o prima trecere la actiune a unui anumit grup de oameni misto, destepti si competenti, satui sa mai astepte. Publicul evenimentului - super tare numit "united tribes of Bucharest" de catre Rucsandra Pop - a fost la randul sau un mare grup de oameni misto, destepti si competenti.

Concluzia:
Pentru prima data de cand merg la conferinte in Bucuresti am simtit un public care a venit sa afle, sa inteleaga, sa primeasca, nu sa faca "turism" sau sa contrazica. Foarte tare! Poate ca am fost eu mult prea fanul acestei initiative inca de la inceput, dar si de la speakeri am "captat" dorinta de a transmite ce stiu pe care pana acum nu am mai simtit-o decat la vorbitori de pe alte meleaguri.

Ce am invatat?
Tot de pe scaunul meu de bar, cea mai utila prezentare mi-a fost a lui Vlad Tausance, care a povestit care e faza cu freelancerii, cum lucrezi cu ei, cum lucrezi cu companiile daca esti freelancer si alte astfel de aspecte. Scurt, la obiect, plin de tips & tricks practice si concrete, un overview foarte bun a ce inseamna construirea unei relatii misto pe termen lung intre companii si freelanceri.

Ganduri si idei
Intr-un post separat :)


In concluzie, multumesc Hydra Society! Abia astept urmatorul eveniment despre viziune! :)

Later edit: Un review mult mai coerent aici. :)

2 comments:

artistu said...

M aduc sa citesc concluziile ca m-ai facut curios! ;)

Sandra G said...

Hehe, ma bucur :) Sa ne vedem la urmatorul! ;)