Monday, February 09, 2009

I Love Bucharest - by Andrea Szilagyi

De Andrea mi-a placut din prima clipa cand am facut cunostinta - cum sa nu, la asa un zambet si vibe bun? :) In caz ca mai aveam vreun dubiu ca e si super caterincoasa, m-am lamurit la Revival of the Fittest: in toiul discutiilor acerbe intre Domnul Avocat si public despre cum faci contractul, ce te faci daca nu te plateste, aualeu-aualeu, Szilagyi a zis calm si senin - "Mie mi-a facut un prieten avocat la inceput 3 modele de contract si 3 scrisori de amenintare, nu a trebuit niciodata sa o trimit pe a doua, caci dupa prima scrisoare de amenintare mi s-a platit, de fiecare data". Rock on! :)

Anyway... Weekendul asta Szilagyi isi declara iubirea pentru Bucuresti intr-un proiect super dragut - multumesc pentru ocazia de a scapa de inimioare americane de import!


"I love covrigii calzi de la chiosc, Smardanul unde se amesteca barurile fancy cu gherete old school, buchinistii de la Universitate, ciorile din Cismigiu care planeaza la cinci dimineata pe la geamul meu, Kiseleff pe bicicleta, blocurile pe langa care am trecut de sute de ori si abia a patrusutecincizecisiuna data am ridicat privirea si am vazut ca sunt fermecatoare, babele de la supermarket care isi cumpara o Primola, automatele de bauturi de la metrou. Bucharest is hardcore. I love Bucharest.

Andrea Szilagyi a creat imaginea iubirii ei fata de Bucuresti si a postat-o pe o editie limitata de tricouri. Va invitam sa preluati imaginea, sa o personalizati si sa o postati mai departe impreuna cu un argument de dragoste fata de oras, fie el si de o fraza. Disponibila poza mare – dati click pe ea, salvati-o si zapaciti-o in Photoshop sau Paint, dati-i print si umpleti-o de sclipici sau scoici, anything goes! Trimiteti pozele colorate pe mail la me@nes.me ca sa le putem pune pe blog!

Intrebati de tricouri in editie numerotata la 0726113361 sau veniti direct la salonul Moartea lui Cupidon de la The Ark, 14-15 februarie, unde le veti putea vedea si cumpara!"

Mai multe informatii.

No comments: