Thursday, February 19, 2009

O dimineata perfecta

Ieri am facut curat pe birou, am semnat hartii si mi-am luat la revedere de la colegi. Mi se pare absolut perfect ca azi, cand nu am de iesit nicaieri, sa fie vremea care e. O zi care incepe cu Less Than Jake, Might Mighty Bosstones si Mad Caddies la cafea nu are cum sa fie decat geniala, chiar daca se va petrece in casa! :)

Chestia asta cu munca mi-a eliberat energie blocata intr-un mare fel. Ieri am chemat instalatorul, azi vine UPC-ul sa-mi instaleze digiTV, net si telefon, renunt la Romtelecom, ma pregatesc sa-i sun pe Vodafone sa le zic ca nu-mi mai place de fatza lor, ordine si disciplina prin casa... Vorba Mariei, energia noilor inceputuri ruleaza! :)

Stie cineva cand vine primavara?

6 comments:

Anonymous said...

prin Martie de obicei :D

Sandra G said...

aia cu "de obicei" parca nu s-a mai prea aplicat in ultimii ani :) dar te cred pe cuvant! :P

runbaby said...

pai nu plecai la 1 aprilie, soro?

Sandra G said...

nu :) la 1 aprilie se termina $$$ :D

d'aia zic ca am practic o luna jumate de vacanta :)

energeticspell said...

primavara vine dupa ce terminam cu odihna.
duminica apare prima floare [cu care nu se va face primavara, clasic]
iar in martie... e de treaba! ;)
xxxx

Sandra G said...

Hehe, dar prima floare pe care o vezi intr-o primavara clar nu se uita ever! :))

Eu m-am apucat de texte de prezentare... :D