Monday, February 02, 2009

Revival of the Fittest by Hydra Society



Miercuri incepand cu ora 18.30 se intampla Revival of the Fittest, la Fabrica. Un eveniment Hydra Society care isi propune sa abordeze - guess what? :) - tema crizei, de data asta din perspectiva industriilor creative.

In sfarsit! O conferinta care tine de profesional, dar cu oameni "ca noi" si fara boala de care sufera 90% din conferintele de business la care am fost pana acum - aka "uit-ca-am-o-tema-data-si-imi-vand-serviciile-mele-ita".

Azi vad pe blogul lor o declaratie a lui Christian Scholtes (unul dintre speakerii evenimentului): "Pare-se ca a venit un timp bun pentru ca impostura sa fie inlocuita de competenta si tupeul de profesionalism. Miza care se joaca e foarte simpla - daca vei fi cautat, intrebat de sanatate si ofertat in 2009, inseamna ca esti al naibii de bun." - Da, da, da, de o mie de ori da! Incerc sa zic chestia asta sub diverse forme de doua luni de zile, dar n-am reusit sa o fac sa sune asa bine :D

Abia astept sa vad ce o sa se mai intample pe acolo, cine ce o sa zica... Spre deosebire de alte eveimente, ma astept sa nu aud mai de loc texte pregatite de colega neinteleasa de la piar. Ma astept sa aud oameni destepti si competenti pe felia lor, vorbind destept si competent despre ce vad in jurul lor.

Ne vedem acolo, da?

4 comments:

runbaby said...

clar :)!

Sandra G said...

asa, asa! :)

Copila blonda said...

imi zicea cineva zilele trecute, ca eu in toiul crizei ma lansez in afaceri?! Nicidecum, dar m-as lansa cu cea mai mare placere! ;)

Sandra G said...

Absolut! Atata timp cat afacerea ta acopera o nevoie reala (i.e. sampon vs. sampon cu ciment care iti da 76% mai multa stralucire) si iti faci treaba BINE, o sa fluieri "singing in the rain" toata criza! :)