Thursday, March 26, 2009

Curtea Veche isi bate joc de autori

Adi Ciubotaru este un super baiat. Scrie. Scrie bine, asa ca a avut un contract de publicare semnat cu editura Curtea Veche. Curtea cea Veche, l-a aburit si ametit timp de 10 luni, iar dupa multiple mailuri neraspunse si promisiuni nerespectate, au incheiat prin a se purta mai rau decat un anumit patron de club sportiv la care avem alergie cu totii (la Becali, nu la Steaua! :P).

Pe scurt: dupa ce te amanam nu stiu cat, nu-ti raspundem la mailuri si te ducem cu zaharelul, iti explicam ca e criza si ca reziliem contractul fara despagubiri, iar cand tu indraznesti sa protestezi, te tratam ca pe un gunoi, explicandu-ti ca esti prea prost sa ne dai in judecata.

Puteti citi detaliile povestii la Adi pe blog. As reintitula postul "Dume de PR: cum sa-ti bati joc de brandul tau in 10 pasi - succes garantat!".

Oricum, eu una de la Curtea Veche nu mai cumpar nimic.

5 comments:

energeticspell said...

HUUOOO CURTEA VECHE!

Sandra G said...

huo indeed!

Lili C said...

Am păţit-o şi eu cu editura Coresi. Mă alătur cu un "huo!"

Anonymous said...

Am păţit-o şi eu cu editura Coresi. Mă alătur cu un "huo!"

Sandra G said...

Imi pare rau... Gata, dam drumul la lista neagra cu edituri neserioase! :)