Friday, March 27, 2009

A fost Visionship @ Revival of the Fittest

Melania Damian a intors inovatia pe toate partile si a propus mai multa "disciplina" in procesele creative. Poate cam multa disciplina pe gustul meu personal, dar cred ca viziunea ei e binevenita intr-o piata in care toate fitzele si figurile sunt tolerate sub pretextul ca "noi suntem creativi".

Constantin Goagea a povestit despre viziunea arhitecturala sau lipsa ei. Prezentand cateva idei de cosmetizare a Bucurestiului, spunea ca sunt idei simple, nu cine-stie-ce vizionare sau revolutionare. Eu zic ca asta e foarte bine! Nu incepi cu zgarie nori intr-o jungla proaspat defrisata, ci cu colibe :)

Jean-Lorin Sterian a fost wild card-ul conferintei si a vorbit despre teatrul de apartament Lorgean si distractia cu Grupul Sanitar. Genul asta de proiecte ma fac sa ma intreb "oare eu ce idei las sa moara pentru ca aparent nu duc nicaieri?".

Daniel Gontz a prezentat fantani colorate si Piata Universitatii inundata de smog. Mi s-a parut amuzant ceea ce am perceput ca fiind o desincronizare destul de mare intre mesaj, publicul intentionat si publicul real al instalatiilor lui. Probabil ca una dintre cauze este dificultatea de a testa genul asta de instalatii la scara mai mica inainte de a le da drumul in oras...

Serban Radu a impartasit viziunea si evolutia Carturesti. Ma bucur de fiecare data cand aud povesti de succes fara compromisuri, cu o coloana vertebrala solida care sa sustina pasiunea si viziunea. Invitatia lui la a fi mai atenti "ce votam cu banii" mi-a reamintit o rezolutie mai veche de a pune cruce anumitor produse si comercianti...

Fiind in prag de antreprenoriat, mi-ar fi placut sa aflu mai multe despre cum combini leadership-ul cu viziunea, cum iti formulezi viziunea astfel incat sa mobilizezi oamenii-resursa din jurul tau, care sunt obstacolele care apar cel mai des in calea antreprenorului si cum face el sa le depaseasca fara sa-si scranteasca viziunea. Mi-am refuzat singura raspunsurile din moment ce n-am intins mana catre microfon sa intreb :)

Seara a fost oricum fructuoasa, intre micile inspiratii sau revelatii provocate de speakeri si discutiile prietenesti de dupa, astfel incat abia astept urmatoarea editie, pe tema "Do It Yourself".

Mersi Hydra Society pentru evenimentele altfel! :)

No comments: