Friday, March 13, 2009

Good vibes

Ce bine e in vacanta... Mi-a luat vreo 4-5 zile sa raspund la toate mailurile ramase in urma, la toate cererile neonorate din motive de lipsa de timp, mai am un pic si pot spune ca sunt la zi. Incredibil cum te poti simti fizic mai usoara, mai elastica si mai odihnita pe masura ce "stergi praful" prin lista de to-do-uri.

Saptamana trecuta am fost la un curs, saptamana viitoare merg la un workshop, la sfarsitul lui aprilie merg la Paris. Avem 3 gig-uri programate cu Eclectique Telescope, pe 21 martie la Green Hours, pe 14 mai ls Suburbia si pe 17 mai la Arad, probabil ca ne vom juca si la inceputul lui aprilie la a doua editie 7 arte. Ma pregatesc sufleteste pentru un heirup administrativ, caci am hotarat sa-mi fac firma.

Relaxarea si linistea mea nu pot fi puse in cuvinte.

No comments: