Thursday, April 02, 2009

Arka Nuova Workshops

Am fost marti la workshop-ul sustinut de echipa Arka Nuova si am iesit de acolo cu nivelul de energie la maxim! Multumiri tuturor speakerilor care mi-au dat idei, elan, confirmari...

Vlad Nedelcu mi-a pus intrebari care m-au ajutat sa-mi clarific puncte tari si puncte slabe, obiective si viziuni. Entuziasmul lui e contagios, cred ca e genul de mentor care te scoate din impas cu zambetul pe buze.

Vlad Stan mi-a confirmat ca nu sunt nebuna! De ani de zile sustin (intuitiv) ca in antreprenoriat nu trebuie decat pasiune si abilitate, restul vor veni de la sine daca esti bun in ceea ce faci si faci cu pasiune. Eu nefiind antreprenor, mi-am lasat elanul taiat de antreprenorii din jurul meu care imi explicau de targeturi, vanzari, bilanturi contabile si toate nebuniile care iti strica cheful - pe modelul alege ce se vinde, nu ce vrei tu. Nu mai stiu daca Stan a zis urmatoarele, sau altcineva, dar mesajul e clar: "daca nu-ti plac chestiile administrative, asociaza-te cu cineva caruia ii plac".

Irina Anghel
a spulberat alt mit: nu exista Investitor Charming/Frumos, care vine si-ti da bani si tu faci ce vrei cu ei, si traiti fericiti pana la adanci batraneti. Mare atentie la cum discuti parteneriatele cu investitorii, sa nu te trezesti intr-o relatie care sa nu-ti convina. Mi-a mai placut de ea pentru ca a fost primul speaker-femeie misto (i.e. pe gustul meu) de pana acum in RO. Feminina fara sa fie "pisi", ferma fara sa fie "bitchy". Cool.

Elena Tutunaru - super doamna! - a luminat traseul "de la Start-up la Business Owner". Diferenta de atitudine mi se pare esentiala, tips si tricksurile ei mulandu-se perfect pe filozofia mea profund umanista :)

Cristina Mihai mi-a reamintit de unul dintre conceptele mele preferate: FBE (f***ed by execution). Executia e cruciala, note to self sa nu ma pierd in planuri, bugete, logouri si site-uri in asemenea hal incat executia sa aiba de suferit. Executia trebuie sa fie perfecta, nu site-ul sau comunicatul de presa.

Si nu in ultimul rand, multumiri Ralucai Georgescu pentru invitatia la acest workshop si pentru stilul ei minunat de a pune intrebari care te ajuta sa-ti clarifici gandurile :)

No comments: