Tuesday, April 21, 2009

Prea multa liniste strica

Am reusit sa ma incetinesc prea tare. Pierd timp aiurea pe Facebook, nu-mi onorez anumite angajamente desi ar trebui sa am timp, 80% din activitatile din ultimile saptamani nu sunt direct productive, n-apuc sa-mi actualizez profilul pe Business-edu, am tras la Civika.ro ca la balamuc, iar acum nu mai reusesc sa-mi fac timp sa continuu ce am inceput, ies din Bucuresti sa-mi ordonez gandurile si pot sa stau ore in sir jongland si uitandu-ma la copaci si flori, dar cand ma intorc nu reusesc sa ma activez... si uite asa.

Mi-ar trebui un partener de afaceri, cineva cu care sa construiesc proiectul la care ma gandesc de mai mult de o luna, care sa ma "disciplineze" un pic, ca vad ca de una singura nu prea reusesc. Pe de alta parte, nu stiu pe nimeni care sa stie sa faca ce vreau eu sa fac.

Perioada de toleranta zero la bulls***. Am investit cateva minute azi in a curata jumate din lista de bloguri din Reader. In ultimele saptamani am dat si niste "remove from friends & block" la mine in cap. Report to the Universe for wasting my time, energy and good will. Slava domnului ca sunt suficient de matura incat sa fac asta doar in minte, nu si in - doamne fereste! - retele sociale :))

In acelasi timp, perioada de neinteles nimic din ce-mi spun oamenii dragi, apropiati, apreciati, iubiti... Da, mi-ar placea maxim sa fiu de acord cu voi cand imi spuneti ca sunt desteapta, talentata si extraordinara. Atata timp cat nu pot sa arat nimic gen "uite, eu asta am facut", din pacate nu pot sa spun decat "multumesc, esti un/o dulce" si sa nu cred pe bune niciun cuvant.

Pe scurt, nu inteleg nimic din mine zilele astea. Parca sunt propriul meu coleg de apartament, absent, schizoid si impenetrabil.

Am nevoie de un mega-disruption, sper ca urmatoarele 2 saptamani in care voi face surfing de canapele la Paris sa ma repuna pe drum si sa-mi dea elan. Daca nu, trecem la planul B.

9 comments:

runbaby said...

hai, doamna, fugi d'aci, esti cea mai energica si activa persoana pe care o cunosc (sau una dintre cele mai). It will come to you in no time >:D<

Sandra G said...

i know, i know :)

mersiii :*

iancu said...

Hmmm, parca raspunsul era "mersi, esti o dulce", nu? :)))

Vacanta faina ;)

CRISTINA PAPACU said...

Sandra, tu ESTI. Mai departe, e treaba ta!

Sandra G said...

@ iancu: huh? :)) mersi de urare, asa sa fie! :)

@ cristina: ... multumesc :)

iancu said...

Uff, era o gluma, ziceam ca tu trebuia sa raspunzi la comment-ul precedent cu formula deja explicata ca semnificatie: "multumesc, esti o dulce" :)

Sandra G said...

hahaha, noooow i get it :D dupa sublimarea sentimentelor neplacute de ieri, am facut un salt cuantic catre un episod maniacal in care ma simt profund frumoasa si desteapta, probabil ca d'aia n-am facut sinapsa :))

iancu said...

asa, bravo, niciodata nu a existat exces de egocentrism, contrar parerilor unor cercetatori de stiinta :))

Sandra G said...

absolut! descoperirile recente si ancestrale arata ca egocentrismul este chiar indicat, cel putin la mic dejun, pranz si cina! :)))