Wednesday, April 08, 2009

SEO Spam fara voie

De ceva vreme am traficul dat peste cap - i.e. numar de vizitatori unici aproape dublu si bounce de peste 80%. Mi-era clar de unde mi se trage (de la folosirea repetata a acestui cuvant din cauza mentionarii repetate a acestui proiect), dar pana de curand habar n-aveam ce pot face ca sa revin la normal.

Am urmat in sfarsit sfatul primit de la cineva care stie SEO si am editat toate posturile care contineau acel cuvant, cenzurandu-l cu stelute. La mintea cocosului, ar zice cei priceputi! Iata ca aveam mai putina minte decat un cocos la faza asta, as raspunde eu :)

Sper sa revenim la normal si sa ma prind si eu cine, cat si de ce citeste Pensees-lutze...

Later edit: yep, a functionat. Au scazut unicii pe zi de la 70-80 la 30-40. :)

2 comments:

Cojo said...

Lasa ca stim noi ca asa ai vrut defapt. Stiai ca vine perioada de referate acum ... :)

Sandra G said...

Hahaha, ce sa zic, got me! :P