Wednesday, July 22, 2009

Au revoir, Pensées-lutze

In noiembrie 2005, Mirona ma "obliga" sa-mi fac blog, pentru ca imi era sefa in agentia de PR in care lucram si ma invata sa scriu. Eu eram salbatica, pudica si fara chef de a publica, probabil pentru ca nu reuseam sa scriu decat daca eram trista sau furioasa. Ceea ce s-a si vazut de altfel in primele luni de blogging (daca nu chiar ani). Intre timp am schimbat joburi, pareri, impresii, alte joburi, experiente, oameni, prieteni, cunoscuti, gusturi, hobby-uri, proiecte si cate si mai cate.

Pensées-lutzele m-au invatat sa scriu. M-au invatat sa comunic, sa ascult, sa inteleg. M-au invatat sa stau de vorba cu mine inainte de a incepe o conversatie cu altcineva. M-au invatat ca modelul job + hobbies e depasit si ca intrebarea nu e "cum fac sa le fac pe toate", ci "ce fac pentru a folosi tot ce am invatat sa fac".

Am crescut din "panselutza" care am fost in ultimii 4 ani. Zambesc recitind "despre mine"-le la care nu am mai fost atenta de cand l-am scris. Blogul asta a fost o joaca foarte simpatica. Am mai incheiat o etapa. Si vai, ce cincinal monumental a fost!

Acestea fiind spuse...

Pa-pa! :)

Details & new blog coming up soon.

Photo by Robert @ B-cafe.ro.

Later edit: We are here to enjoy that we are here - the new blog.

25 comments:

Yazee Jay said...

Fair well http://pensees-lutze.blogspot.com! you've been an inspiration!
Buna Sandra G!

Sandra G said...

Multumesc Jay, printre altele pentru ca esti una dintre constantele din viata mea :)

Alexandra said...

o sa imi fie tare dor de penseeslutze, dar stiu sigur ca o sa te regsesc mai minunata pe urmatorul

Si, cum zice Jay, you've been a real inspiration!

:)

Sandra G said...

Multumesc Alexandra! :) Sa inteleg ca ma pot baza pe tine pentru recomandari? :P

Zaza said...

Sandra, să ne fie de bine. Promit un remember imediat. Stay tuned.

Ah şi da, mulţumesc unor circumstanţe. Şi ţie, ca întotdeauna şi de vreo douăzeci de ani, cred.

Follow the yellow brick road. Merită.

Alexandra said...

evident! oricand! :)

Sandra G said...

Zaza, cu placere :) Si multumesc si eu de urare, imi polishez pantofii rosii as we speak!

Sandra G said...

PS, Zaza, ca vad ca nu se mai comenteaza in Serai :)

Multumesc pentru poza aia si valul de amintiri pe care mi l-ai oferit cu ea.

Cat de tari erau pranzurile alea! Bine ca am ascuns tigara, dar am lasat pachetul pe masa si scrumiera in fata mea :)) Geez, fumam Rothmans! :)))

Cred ca noi doua suntem genul ala de suflete care trebuie sa-si vada de drumurile respective, dar se intalnesc o data la X timp sa mai faca un download de informatii si sa ne mai dam un reset la sistem.

Astept cu drag urmatoarea circumstanta :)

Zaza said...

Nu tu. A. fuma Rothmans. Tu fumai Kim.

gorgeoux said...

Oh, well, asta fuse si se duse. Pentru un experiment inceput de voie, de nevoie, si-a trait de mult traiul si cu siguranta si-a mancat malaiul. Abia astept sa vad in ce sublimeaza. Stiloul rosu din vremuri imemoriale trece un 10+ pe coltul din stanga sus, si se semneaza :)

Sandra G said...

Taking a bow, huging you dearly! :)

runbaby said...

we all travel, don't we? God speed, doamna faina, I'll be reading you :)

Sandra G said...

indeed we do. calatorului ii sade bine cu ce stie el mai bine sa faca :P

multumesc :)

Copila blonda said...

I'm tuned!

btw, foarte faine gagicile in Elle de august ;) congrats!

Sandra G said...

multumesc! :)

Lili C. said...

Îmi place să te citesc, aşa că aştept noul blog !
Toate bune !

Sandra G said...

Multumesc, Lili! :)

Alter Ego Blog said...

Intodeauna e loc de mai bine...

Sandra G said...

Absolut! :)

Incze Klára said...

Sandra, si eu multumesc, si eu am fost inspirata, si eu astept ce urmeaza:)

Sandra G said...

Cu placere, draga mea! Pe curand... :)

Felipov said...

Pupam si asteptam.
Oana

Sandra G said...

Hihi, pup si eu, si Kara din masina de spalat :P

Doppelgänger said...

Well, au revoir et binevenue. :D

Sandra G said...

It's more bienvenue than you think actually :)) Thx :)